Remont

Remont

Seadmete garantii- ja tasuline (garantii järgne) remont

Teeninduskeskuses osutame garantii- ja tasulise remondi teenuseid kõikidele tuntud kaubamärgi mobiilseadmetele, elektritõukeratastele ja nutiseadmetele (nutitelefonid, tahvelarvutid, nutikellad jne), mis on soetatud Eestis ja teistest Euroopa Liidu või Euroopa Majanduspiirkonna riikidest.

Pakutud teenused

Mõnikord tekivad mobiilseadmetega erinevad probleemid eriti nutitelefonidega, mida kasutame oma igapäevaelus pidevalt – seega mobiiltelefonide remont on teenus, millega on igaüks vähemalt korra kokku puutunud. Mobiiltelefonide remonti saab jaotada mitmesse kategooriasse.

Garantiiremont: TSC hoolduskeskus osutab Sulle tasuta seadme garantii remonti, tarkvara värskendust juhtivate tootjate telefonidele, tahvelarvutitele, nutikelladele, elektritõukeratastele ja muudele nutiseadmetele. Kui seadme remondi käigus selgub, et ei ole järgitud kasutusjuhendis välja toodud nõudeid lõppeb seadme garantii. Sellisel juhul saame pakkuda seadme remonti tasulises korras või tagastada seade remontimata kujul ning sellele lisada ka diagnostika tulemus leitud rikete kohta. Statistiliste andmete alusel parandatakse 90% garantii remonti antud seadmetest garantii korras ning ainult 10% puhul keeldutakse garantii remondi teostamist kuna seade ei vasta tootja poolt paika pandud garantii tingimustele.

Tootjad, kes on oma seadmete garantiiteeninduse usaldanud meile, leiab siit

Teata vajadusest remontida seadet ning saada see garantiiremonti juba praegu - ära jäta seda viimasele minutile.

Kui tuvastad oma seadmel isegi väiksemagi vea või rikke on oluline see kõrvaldada niipea kui see on tekkinud. Teata seadme rikkest juba praegu ning saada see meile või too lähimasse teeninduskeskusesse.

Registreeri seade siin

Garantii väline remont: Kas garantii aeg on lõppenud? Sellest pole midagi. Saame parandada Saame pakkuda remonti kõikidele nutiseadmetele (telefonid, kellad, tahvelarvutid jne), millele on tootja poolt originaal varuosad saadaval. Sellisel juhul remont teostatakse muidugi tasu eest kooskõlas TSC kehtiva hinnakirjaga. Soovi korral räägivad meie spetsialistid Sulle täpsemalt nii hindadest kui ka teostatava töö spetsiifikast.

Kas soovid täpsustada hinda? Vaata remonditeenuse hinnakalkulaatorit siin

Tarkvaraga seotud mobiiltelefonide remont

 Viirused, teadmata kust tekkinud reklaamid, probleemid kõnede vastuvõtmise või levialaga - need on ainult mõned probleemidest, mis võivad tekkida telefoniga. Juhul, kui viga on tarkvaras, saab seadme väga ruttu parandada, kuid tuleb  meeles pidada, et salvestatud andmed võivad kaduda, sellepärast enne mobiiltelefoni remondi alustamist peab kindlasti teavitama TSC spetsialisti soovist säilitada andmeid, kui tagavarakoopia pole veel tehtud.
Mõnikord võivad probleeme tekitada ka konkreetsed rakendused, mis aeglustavad seadme tegevust või põhjustavad häireid.

Väliskahjustusega seotud mobiiltelefonide remont

Kriimustatud või katkine ekraan, rikutud laadimispesa, katkised nupud - need on ainult mõned probleemidest, millega võib nutitelefoni kasutaja kokku puutuda. Sageli seostatakse ekraani vahetamist kasutusjuhendis toodud nõuete eiramisega, seega mitte alati pole võimalik ekraani vahetada garantiiremondi raames. Soovitus igaühele - soeta enda telefonile vastav ekraani kaitsekile või kaitseklaas ning paigalda see seadmele kohe pärast selle remonti.  Ei ole soovitatav jätkata kaitseklaasi kasutamist, kui see on mõranenud, kuna see ei kaitse enam ekraani nii tõhusalt.

Niiskuskahjustusega seotud mobiiltelefonide remont

See on väga levinud probleem, eriti suvel. Kui telefon kukub vette siis tagajärg võib-olla väga kurb, seetõttu soovitame viivitamatult pöörduda TSC spetsialistide poole, enne kui niiskuse poolt tekitatud kahjustused on muutunud pöördumatuks.

Andmete säilitamise ja taastamisega seotud mobiiltelefoni remont

Puutudes probleemidega kokku, esimene, mis tekitab kasutajale muret, on see, kuidas on võimalik taastada telefonis salvestatud andmed, fotod, dokumendid, kontaktandmed jms. Valdavalt saavad TSC spetsialistid tõesti taastada andmeid ning salvestada neid eraldi andmekandjale. Kuid alati on soovitatav juba aegsasti endale luua andmetest varukoopia, mida on eriti lihtne teha, kui veebihoidla ühendatakse mobiilse seadme kasutajakontoga.

Muude probleemidega seotud mobiiltelefonide remont

Vahel võivad rikked olla seotud telefoni tavapärase kulumisega. See on paratamatu. Sageli on parem lahendus üksikute komponentide väljavahetamine.

Mobiiltelefoni garantiiremont

TSC poolt osutatav mobiiltelefonide remont sisaldab ka garantiiremonditeenuseid.  Mobiiltelefonide garantiiremont on tasuta juhul, kui on järgitud kasutusjuhendis toodud nõudeid. Igal tootjal on oma garantiinõuded, millega on soovitatav tutvuda uue seadme ostmisel. Garantiiremont sisaldab nii tarkvara uuendamist või vahetamist kui ka seadme mehhaanilist parandamist. Seega mobiiltelefoni garantiiremont on teenus, mis on ettenähtud tootmisest tingitud või normaalse kasutamisaja jooksul tekkinud puuduste kõrvaldamiseks. Garantiiremont ei ole kindlustus, seetõttu ebaõige kasutamise tagajärjel tekkinud rikkeid ei parandata tasuta.

Garantiiremondi teostamisest keeldumise kõige tavalisemad põhjused

- Telefon on saanud löögi, on nähtavad mehaanilised vigastused või korpus on deformeeritud, mis võib viidata seadme ebaõigele kasutamisele.

- Mobiiltelefon on saanud niiskust, näiteks valati peale kohvi või see kukkus lompi.

- On teostatud remont omal jõul või tootja poolt volitamata teeninduskeskuses.

- Telefonis kasutatakse autoriseerimata või ebaseaduslikku tarkvara.

- Telefonil olev tootja poolt märgitud seerianumber või IMEI-kood on kustutatud või kahjustatud.

- Telefoni ei ole kasutatud kasutusjuhendi kohaselt või see on valesti seadistatud.

Kui telefonile ei saa teostada garantiiremonti, siis sellele saab igal juhul teha diagnostikat või garantiivälist remonti tasu eest. Samuti pakume võimalust koostada kõikide tuvastatud rikete nimekirja ning alles siis otsustada, mida edasi teha.

Mobiiltelefoni garantiiväline remont

Garantiivälist remonti pakutakse siis, kui telefonil on lõppenud garantiiaeg või on rikutud garantiitingimusi, mille tõttu tasuta mobiiltelefoni remont ei ole võimalik. Remondi maksumus ja aeg sõltub tuvastatud puudustest ning teostatava töö mahust. Iga konkreetse juhtumi korral annavad täpse selgituse meie spetsialistid, teavitades nii võimalustest ja hindadest kui ka remondile kuluvast ajast.

Kuidas pikendada nutitelefoni eluiga omal jõul?

Öeldakse, et parim ravi on ennetamine. Sama võib öelda ka mobiilseadmete kohta. Sellepärast lisame siia paar soovitust, kuidas pikendada telefoni eluiga ning ei tekiks vajadust mobiiltelefoni remontida.

- Kasuta kaitseklaasi
See ei ole väga kallis, ega ka raskesti kättesaadav. Neid toodetakse kõikidele telefonide mudelitele, pealegi saad välja valida õhukese kaitsekile või ehtsa kaitseklaasi. Peab siiski tõdema, et kaitseklaas kaitseb paremini, kuna võrreldes kilega on kaitseklaasiga pilt palju selgem, see ei kriimustu ning omab paremaid kaitse omadusi. Kui telefon kukub maha, kaitseklaas võib minna katki, kuid ekraan võib jääda terveks!

- Soeta telefonikaaned
Müügikohtadest saab osta mistahes mobiiltelefonile mõeldud kaasi, kotte ja ümbriseid, mis tunduvalt pikendavad nutitelefoni eluiga. Kuigi kaitseümbris muudab seadme veidike suuremaks, see kaitseb seadet kriimustuste, kukkumise, niiskuse ja mustuse poolt tekitatud probleemide eest.

- Kasuta litsentseeritud operatsioonisüsteemi
Ükskõik, kas tegu on Android, Apple iOS, Symbian, Blackberry OS, Windows OS, BADA, Palm OS (Garnet OS), Open WebOS, Maemo, MeeGo või Verdict operatsioonisüsteemiga, oluline on see, et see oleks litsentseeritud ja seaduslik. Siis ei pea muretsema ei automaatuuenduste ja turvalisuse ega ühilduvuse pärast.

- Installi rakendusi ainult usaldusväärsetest allikatest
Populaarsemad allikad on Google Play ja App Store. Usaldusväärsetest allikatest kättesaadavad rakendused on kontrollitud ning seal on võimalik tutvuda ka teiste kasutajate arvamuse ja hinnanguga. Ära lae kunagi alla mitte midagi tundmatutest või ebaturvalistest allikatest – niiviisi teed juba ära pool tööd seadme kaitsmiseks!

- Dubleeri andmeid
Andmete dubleerimist võib seadistada automaatseks, kasutades selleks kontot sellistes pilveserverites nagu  Google, Dropbox jt. Pole midagi hullemat kui ühel päeval kaotada enda telefon ning avastada, et koos sellega on haihtunud ka kogu elu. Sellepärast seadista automaatne taastamine (või küsi meie spetsialistidelt, kuidas seda kõige paremini teha) ning ela muretult! Pealegi, kui soovid hakata kasutama teist seadet, siis seadistamine ja harjumuspäraste seadistuste taastamine ei võta sinult palju aega.

Kuid ikkagi juhul, kui tekib vajadus parandada mobiiltelefoni, jäta meelde, et TSC on suurimate mobiilseadmete tootjate poolt volitatud teeninduskeskus, mis osutab garantiiteenuseid ning teostab remonti kasutades originaalvaruosi.