Publicēts: 2023-07-21

Seadme pakend ja selle alleshoidmine

Iga kord, kui ostad seadme, jääb alles tühi karp. Pakendi alleshoidmine võib mõnel juhul olla oluline, kuid teistes olukordades mitte. Uuri, kas peaksid pakendi alles hoidma ja millal võib sellest vabaneda, kui ei soovi elada palju ruumi võtvate tühjade karpide hunnikus.

Kas garantiiremondi jaoks on vaja originaalpakendit?

Meie jälgijate käitumismustrite uurimiseks viisime oma Facebooki lehel läbi küsitluse, mille kaudu saime teada, et tühjad karbid on populaarsed - 70% vastajatest hoiavad tühjad karbid alles. Enamasti hoitakse neid ühel eesmärgil - garantiiremondi jaoks on vaja karpi. Kuid see pole tõsi - see on vaid müüt! Seadme hoolduskeskusesse viimiseks ei ole vaja seadme originaalpakendit!

Millisel juhul tuleks pakend alles hoida?

Garantiiremondi jaoks ei ole pakend oluline, kuid selle alleshoidmine on tähtis esimese kahe nädala jooksul pärast veebiostu sooritamist. Kui esimestel päevadel pärast toote kättesaamist märkad, et uus seade on defektne või see ei toimi korrektselt, siis on selle tagastamiseks aega 14 päeva. Sellisel juhul tuleb toode tagastada selle originaalpakendis. Samuti ei tohi seadmel olla kasutusjälgi ning pakend ei tohi olla kahjustatud. See tähendab, et seadme veebist ostmisel ei tohiks pakendit katki rebida, vaid see tuleks avada ettevaatlikult nii, et seadme tagastamise vajaduse korral see ka vastu võetaks.

Kuidas tühje karpe kasutada?

Kui hoiad karpe alles vaid 2-nädalase tagastusperioodi jooksul, siis leiad neile kindlasti mõne kasuliku eesmärgi. Karpide kasutamiseks on mitmeid võimalusi:

  1. organiseerimiseks - karpe võib üle värvida ja kokku kleepida ning kasutada asjade organiseerimiseks, nt sahtlites või kappides;

  2. kingituste pakkimiseks - see tähendab säästlikku kingituste pakkimist, kuid sünnipäevalapsega saab ka tembutada ning lasta tal arvata, et kingituseks on mingi seada, kui tegelikult ootab teda karbis hoopis teine üllatus;

  3. laste ja loomade mänguasjade ja -majadena - erinevate seadmete karpe saab kasutada lastele mängumaja ehitamiseks või pere karvaste liikmete voodite või mänguasjade loomiseks;

Kui seadmel esineb probleeme, siis ära püüa nendega ise hakkama saada, vaid too seade hoolduskeskusesse professionaalide kätte. Seadme saad tuua meile nii tasulisse kui garantiiremonti, ja pea meeles - mitte kummalgi juhul ei ole vaja seadme originaalpakendit! Kuid kui otsustad saata seadme meile kulleri või pakiautomaadi abiga, soovitame kasutada originaalpakendit, sest tõenäoliselt ei tekita see seadmele transpordil täiendavaid kahjustusi.

Ja pea meeles, et kui soovid broneerida garantiiremonti, siis too meile hoolduskeskusesse ka ostukviitung, või kui saadad seadme kulleri või pakiautomaadi abil, broneeri remont ja saada ostukviitung elektrooniliselt.

Kui seade saabub meie juurde, siis teeme diagnostika ja pärast kahju hindamist oskame öelda, mida selle parandamiseks ette saame võtta. On oluline pidada meeles, et seadme mistahes hooldus ja remont viiakse läbi tootja juhiste kohaselt, kasutades heakskiidetud tööriistu, kõige asjakohasemaid meetodeid, moodsat varustust ja vajadusel, originaalvaruosi, sest meie keskus on volitatud hoolduskeskus.