Registreeru uue kasutajana või logi sisse juba olemasolevale kontole. Kui oled rakendust varem kasutanud, klõpsa nupule „Logi sisse“, kasutades oma e-posti aadressi/kasutajanime ja salasõna. Kui kasutad rakendust esmakordselt, klõpsa konto loomiseks nupule „Registreeru“. Järgi rakenduse juhiseid ja täida kõik nõutavad väljad.
Ühenda ruuter oma nutitelefoniga. Veendu, et telefon on ühendatud Wi-Fi-võrguga (millega ühendad peagi ka seadme) ja kui seade toetab Bluetooth GPS-i, siis veendu, et see on sisse lülitatud. Kui oled edukalt registreerunud, ava rakendus ja klõpsa nuppu „Lisa seade“. Järgmises menüüs vali seadme QR-koodi skannimine või leia sobiv mudel pakutud loendist. Seejärel ühenda rakendus oma kodu Wi-Fi-võrguga. Mõne mudeli puhul on järgmise sammuna vaja telefon siduda seadme enda Wi-Fi-ühendusega. Seda saad teha oma telefoni Wi-Fi seadistustes, valides võrgu, mille nimes on „tootja nimi“. Suure tõenäosusega pakub rakendus seda automaatselt. Mõne mudeli puhul tuleb seadmel vajutada nuppu (või mitut) või valida konkreetne ühendusrežiim/programm. Lase rakendusel ühendusprotsess lõpule viia (see võib võtta kuni 5 minutit) ja seade ongi edukalt nutitelefoniga seotud!
Kui ühendust ei õnnestu luua, kontrolli alljärgnevaid võimalikke vigu:
ruuteri nimi peab olema inglise keeles ning sisaldama tähemärke ja numbreid (erimärgid ei ole toetatud);
seadet saab telefonirakendusega ühendada ainult 2,4 GHz kodu/kontori Wi-Fi ruuteri kaudu (5 GHz ei ole toetatud). Seadmega ei saa luua ühendust, kasutades telefonis avalikku internetiühendust;
nutitelefonis peab olema lubatud asukohatuvastus;
määratud peab olema vähemalt 3 Wi-Fi-võrgu vastuvõtjat (Wi-Fi-signaali);
ühendades koduseadet nutitelefoniga rakenduse kaudu, veendu, et mõlemad seadmed on ühendatud sama ruuteriga;
kui sul on kaks või enam sarnast seadet, ühenda teised seadmed lahti ja proovi ühendus uuesti luua;
tehnoloogiate ja funktsioonide kättesaadavus võib riigiti, teenusepakkujate, võrgutüübi või toodete kaupa erineda;
kui seade peab töötama juhtmevabalt, veendu, et see on enne seadistamist täielikult laetud;
kui ühendust luua ei õnnestu, proovi telefon/seade/Wi-Fi ruuter taaskäivitada või lähtestada tehaseseadetele.
Kui oled tehnoloogiaga sina peal, võid kontrollida:
mitu seadet võib ruuteriga korraga ühendada, sest vanemate Wi-Fi-ruuterite puhul on seotud seadmete arv piiratud;
kas ruuteri tulemüür on sisse/välja lülitatud;
kas traadita ruuteri UPnP-seadistus on aktiivne;
kas ühendatavad seadmed toetavad WEP-krüpteerimist ja kui teie Wi-Fi on WEP, siis muuda nii, et säte oleks WPA või WPA2;
ega mõni teine traadita ruuter ei kasuta sama SSID-d (Wi-Fi nime);
kas ruuteri seadete lehel saab muuta DNS-i numbrit, et see oleks 8.8.8.8.
Kui neid samme järgides ei õnnestu endiselt stabiilset ühendust luua, võib tegemist olla tehnilise veaga ja peaksid seadme teeninduskeskusesse viima, et meie asjatundlikud tehnikud saaksid teha diagnostikat ning vajadusel seda parandada.